About Me

My photo
just finised study..part time working..a bundle of prob...trying to solve..

Friday, November 27, 2009

hang out KLCC

Last day me, adik and mak went to KLCC....as nasya is having her reunion, mak and me had to accompany her beacuse of nasya is still considered as "budak kecil"....actually im not i the mood to hang out..this is because of my previous exam result...teruk...i feel dissapointed...scared...and doubt whether my scholar will still sponsor my study fees as my result is a bit below the requirement...(SIGH)...I've called the sponsorship unit and negotaite with them...but still have to wait for their decision...

ok...lets forget about the result...scholar and so on...penat dah menangis bengkak-bengkak mata...so mak decided brought me to KLCC untuk menghiburkan hati....THANKS MAK. Before we went to KLCC Nasya wrote a short note and paste it on fridge..sounds kelakar la jugak... then we jalan-jalan tengok baju...makan-makan...feeling not in a mood tapi as mak bersungguh-sungguh to chill me up...terhibur juga hati ni....anway thanks for all cause brighten up my day....

The is the note wrote by Nasya


Fitting room Isetan




Sunday, November 8, 2009

One Utama (OU) favourite places cause takde tempat lain daaaa~

Date > 7 Nov 2009

Day > Saturday

Mission > Gi OU@ One Utama

Details >

Since allmost 1 month i never come home, so my most bachelor adik, Aiman ajak aku jalan2... but with one condition..kene la blanje aku yang sengkek nih...hee~ In the morning...tolong along and mak service Along's dearie little savvy..Bole tak ngn tak mandi nye..selambe badak aku drive kete to Proton Service Centre...kahkah...more or less 2 hours gak being an observer tengok kete service...after that sent along to komuter..and breakfast pkl 11.30 am..huu~ then going home cooked for nenek yang nak datang umh...fenat gile....pstuh aiman suruh siap get ready to OU...jalan2 kt OU..watching "PISAU CUKUR" Movie..gile beshhh ok....looking for new attire..tapi cam takder mood..then going off to makan..where??? Pizza Hut..coz MR. Man nak belanje siape lagi..aiman la...thxxx bro mmg gile sedap....kenyang aku makan...BUrpppp opsss...Alhamdulilah....heee~But the service??gile slow ok..so people...my advice don't go to Pizza Hut which sorrounded with crowded...mati tak makan kamu la yeee...huhuh...saba jer la..walau pape pun..as long as it free...i Sanggup tunggu...thx again Bro... =))))




Appertizer...........tuh pn 1/2 hour br sampai
Aiman da x leh saba..waitin 10min only for chili sauce


arghh mkn3


Eating Action!


2 pieces left...pizza not yet served =(


Finally..HAPPY FACE..CUt IT!



NYUM3!






Saturday, August 15, 2009

benci....geram

2 WORDS..................


B.E.N.C.I
G.E.R.A.M
B.E.N.C.I
G.E.R.A.M
B.E.N.C.I
G.E.R.A.M
B.E.N.C.I
G.E.R.A.M
B.E.N.C.I
G.E.R.A.M

Saturday, July 25, 2009

good to be homeeeeeeee~

SaKIt...saKiT...sAkItt...huhuhuhu...sobsobsob...

>Dhiarea (betul ke eja??)
>gastric
>sakit telinga
>demam.......

plan to go home..hopefully mak bole jage...g clinic..time kasih banyak3 mak...bawak check up doctor.......im gettin recover.......


( YA ALLAH berikan lah aku kesihatan tubuh badan..ampun kan lah dosa-dosa ku... jangan lah Kau berikan ku ujian yang tak mampu aku tanggung....aminn)...

Monday, July 6, 2009

lAzY MIzzY.......


Date > 6th July 2009


Time > 8.59am


Venue > Harmoni, in front of compaq laptop


Attire > baju belang2 (prisoners)


Feeling > bored+blurr+sengal+sleepy(focus to be in class at 11.00am)


Prog for today > class+class+on9 subject...(have to..)


Conclusion > im in MUADZAM again arghhhhhhh..busan sikit,sederhana,banyakkk...heeee~ takpe....YOU GO GIRL!!!



Bagaikan diriku pola bear (version ilyana song "bagaikan diriku tapak sulaiman")

Wednesday, June 10, 2009

last day in AWS

here come to the end...its 28/5/2009..two words...RELEASED AND RELIEF...im happy...at da same time feelin sad..cause had to left all da sweet memories and good friends wafa,reva,malika,nurul, and others...eventhough i faced difficulties and working under a person which i hate most..but i still can bear with it...be patient...serious seyh.....along my intern closest friends were always there to help me....thx alot GUYZ......i really3 appreciate it....mishh the moment we spend togather........


affy,hazman,me n nurul



hazman sengal ayam..hee~

hardworkin reva =)

nurul n me



azlan, me n madiha...





me n alina



thx for delifrance...nyum3



last day at kenny rogers




Tuesday, June 2, 2009

sister-sister conversation

when i was lepak2 in my room..then my sister came...togather lepak2...here goes the conversation...

adik : angah ko dah ade bf?

angah : mane ade....ade ker org nk kt angah yg tak cantik dan gemok (Chuckle)

adik : mesti la ade...ko kene la pandai amik ati die...amik berat pasal die..sure die suke punye..

angah : byk la ko nih...laki sekarg juz look appearance tau..even amik berat pun ntah realiza ntah tidak...hehe

adik : apela ko nih...klu dorg tak realize wat u did..mmg buta le...ko admit je... contoh nye "awak..saye suke dekat awak..blbablablaba...

angah : amboi!!! budak kecik pndai eyh ckp cam der pengalaman nmpak...ahahah

adik : hehehe tak derla....aje je ckit2...

ermmm wat a crap...merepek adik aku nih...siap aja cmne nk tackle org...padehal im elder than her...nasya2....

"nasya2"'